- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centru de ajutor
- Contul meu
- Deconectați-vă
Zbor Nagoya City - Takamatsu prețuri de la 643,58 lei
Nagoya City la Takamatsu cu zborul
Călătoria de la Nagoya City la Takamatsu cu zborul este de 278,07 km și durează 12 ore 29 min.. Există 73 conexiuni pe zi, cu prima plecare la orele 00:25 și ultima la 23:15. Este posibil să călătoriți de la Nagoya City la Takamatsu cu zbor pentru doar 643,58 lei sau până la 5.604,95 lei. Cel mai bun preț pentru această călătorie este 643,58 lei.
Cel mai mic pret | 643,58 lei |
Durata călătoriei | 12 ore 29 min. |
Conexiune pe zi | 73 |
Cel mai mic pret | 643,58 lei |
Cel mai mare preț | 5.604,95 lei |
Prima Plecare | 00:25 |
Ultima Plecare | 23:15 |
Distanţă | 278,07 km |
Plecare | Nagoya City |
Sosire | Takamatsu |
Transportatori | Star Flyer, airasia_japanDetalii |
Rezervă în avans și economisește.
Dacă căutați cea mai bună ofertă pentru călătoria dvs. de la Nagoya City la Takamatsu, rezervarea biletelor de tren în avans este un mod excelent de a economisi bani, dar țineți cont că biletele în avans de obicei nu sunt disponibile decât cu 3 luni înainte de data călătoriei dvs.
Rămâi flexibil cu timpul tău de călătorie și explorează călătoriile în afara orelor de vârf.
Planificarea călătoriilor tale în afara orelor de vârf nu doar că înseamnă că vei putea evita aglomerația, dar te poate ajuta și să economisești bani. Fiind flexibil cu programul tău și luând în considerare rute sau orare alternative va avea un impact semnificativ asupra sumei de bani pe care o cheltuiești pentru a ajunge de la Nagoya City la Takamatsu.
Verifică întotdeauna ofertele speciale
Verificarea celor mai recente oferte vă poate ajuta să economisiți o mulțime de bani. Asigură-te să dedici timp suficient pentru a căuta și a compara prețurile pentru a primi cea mai bună ofertă pe bilet. Profită de tarife speciale pentru copii, tineri și seniori, precum și de reduceri pentru grupuri.
Deblochează potențialul trenurilor mai lente sau al trenurilor de legătură.
Dacă plănuiești o excursie cu un orar flexibil, de ce să nu optezi pentru traseul pitoresc? Luând trenuri mai lente sau cu mai multe conectiuni, s-ar putea să economisești bani la bilet - cu siguranță merită luat în considerare dacă se încadrează în programul tău.
Cel mai bun moment pentru a rezerva bilete de avion ieftine de la Nagoya City la Takamatsu
Cele mai ieftine bilete de avion Nagoya City - Takamatsu pot fi găsite până la 338,87 lei dacă aveți noroc sau 450,90 lei în medie. Cel mai scump bilet poate costa până la 788,95 lei.
Găsiți cea mai bună zi pentru a călători la Takamatsu cu avionul
Când călătoriți cu avionul către Takamatsu, dacă doriți să evitați aglomerația, puteți verifica cât de des călătoresc clienții noștri în următoarele 30 de zile folosind graficul de mai jos. În medie, orele de vârf pentru călătorie sunt între 6:30 și 9:00 dimineața sau între 16:00 și 19:00 seara. Vă rugăm să țineți cont de acest lucru atunci când călătoriți la punctul dvs. de plecare, deoarece este posibil să aveți nevoie de ceva timp suplimentar pentru a ajunge, în special în orașele mari!
Transportatorii pe această rută
Aflați mai multe despre transportatorii de pe această rută.
Air Do este o companie aeriană japoneză care operează zboruri interne în Japonia. Compania aeriană a fost înființată în 1996 și are sediul în Sapporo, Hokkaido. Air Do operează o flotă de avioane Boeing 737 și deservește destinații precum Tokyo, Osaka și Fukuoka. Numele companiei aeriene este derivat din dialectul Hokkaido, unde „aer” înseamnă „dragoste” și „do” înseamnă „cale”. Air Do își propune să ofere o experiență de călătorie confortabilă și convenabilă pentru pasagerii săi, cu accent pe siguranță și fiabilitate. Compania aeriană oferă, de asemenea, un program de călători frecvent numit „Mileage Do” pentru clienții săi fideli.
Air Seoul este o companie aeriană low-cost sud-coreeană care a fost înființată în 2016. Este o filială a Asiana Airlines și operează zboruri către diverse destinații din Asia, inclusiv Japonia, China și Vietnam. Compania aeriană operează o flotă de aeronave Airbus A321-200 și oferă opțiuni de locuri atât în clasa economică, cât și în clasa economică premium. Air Seoul își propune să ofere pasagerilor săi opțiuni de călătorie cu avionul la prețuri accesibile, menținând în același timp standarde înalte de siguranță. Compania aeriană oferă, de asemenea, diverse servicii în timpul zborului, inclusiv mese, băuturi și opțiuni de divertisment. Air Seoul a primit recenzii pozitive pentru punctualitate, curățenie și personal amabil.
Japan Airlines (JAL) este compania aeriană de pavilion a Japoniei, cu sediul în Tokyo. A fost fondată în 1951 și operează o flotă de peste 170 de aeronave, deservind 92 de destinații în 20 de țări. JAL este membru al alianței companiilor aeriene Oneworld și are acorduri de partajare a codului cu alte câteva companii aeriene. Compania aeriană oferă o gamă largă de clase, inclusiv primul, business, premium economic și economic. JAL a câștigat numeroase premii pentru serviciile sale, inclusiv a fost numită de către Skytrax Cel mai bun loc de avion din clasa economică și cel mai bun loc de clasă economică din lume în 2019. Compania aeriană este dedicată durabilității și a implementat diverse inițiative pentru a-și reduce impactul asupra mediului.
Jeju Air este o companie aeriană low-cost cu sediul în Coreea de Sud. A fost fondată în 2005 și operează zboruri interne și internaționale către diverse destinații din Asia. Nodul principal al companiei aeriene este la Aeroportul Internațional Jeju și are, de asemenea, hub-uri secundare la Aeroportul Internațional Gimpo și Aeroportul Internațional Incheon. Jeju Air operează o flotă de aeronave moderne Boeing 737 și oferă o gamă largă de servicii pasagerilor săi, inclusiv mese în timpul zborului, divertisment și Wi-Fi. Compania aeriană a câștigat mai multe premii pentru serviciul și siguranța sa și este cunoscută pentru tarifele sale accesibile și orarele convenabile.
Juneyao Airlines este o companie aeriană chineză cu sediul în Shanghai. A fost fondată în 2005 și operează atât zboruri interne, cât și internaționale. Compania aeriană are o flotă de peste 70 de aeronave, inclusiv Airbus A320 și Boeing 787. Juneyao Airlines are acorduri de partajare a codului cu alte câteva companii aeriene, inclusiv Air China, Japan Airlines și ANA. Compania aeriană a câștigat mai multe premii pentru serviciul său, inclusiv premiul „Cea mai bună companie aeriană regională din China” la Skytrax World Airline Awards 2019. Juneyao Airlines este cunoscută pentru concentrarea acordată serviciului clienți și angajamentul față de siguranță.
Skymark Airlines este o companie aeriană japoneză low-cost cu sediul în Tokyo. A fost fondată în 1996 și operează zboruri interne în Japonia. Skymark Airlines are o flotă de avioane Airbus A330 și Boeing 737 și deservește destinații precum Sapporo, Fukuoka, Okinawa și Kagoshima. Compania aeriană oferă o gamă largă de opțiuni tarifare, inclusiv economic de bază și economie premium, și are un program de călători frecvent numit Skymark Smile Club. Skymark Airlines s-a confruntat cu dificultăți financiare în trecut, inclusiv falimentul în 2015, dar de atunci s-a restructurat și continuă să opereze ca transportator cu buget redus în Japonia.
Solaseed Air este o companie aeriană japoneză care operează zboruri interne în Japonia. Compania aeriană a fost fondată în 2002 și are sediul în Miyazaki, Japonia. Solaseed Air operează o flotă de avioane Boeing 737 și deservește destinații precum Tokyo, Osaka, Fukuoka și Sapporo. Misiunea companiei aeriene este de a oferi pasagerilor săi călătorii aeriene sigure, fiabile și confortabile. Solaseed Air oferă o gamă largă de servicii pasagerilor săi, inclusiv mese în timpul zborului, divertisment și Wi-Fi. Compania aeriană are, de asemenea, un program de călători frecvent numit Solaseed Air Club, care permite membrilor să câștige și să răscumpere puncte pentru zboruri și alte recompense.
Spring Airlines este o companie aeriană low-cost cu sediul în Shanghai, China. A fost fondată în 2004 și operează atât zboruri interne, cât și internaționale către destinații din Asia. Flota companiei aeriene este formată din aeronave Airbus A320 și are reputația de a oferi tarife accesibile și servicii fără preturi. Spring Airlines pune un accent puternic pe tehnologie și inovație, cu funcții precum check-in online și cartele de îmbarcare mobile. Compania aeriană a câștigat mai multe premii pentru serviciul său, inclusiv premiul „Cel mai bun transportator low-cost” la World Airline Awards 2019.
T'way Air este o companie aeriană low-cost cu sediul în Coreea de Sud. A fost fondată în 2010 și operează zboruri interne și internaționale către destinații din Asia, inclusiv Japonia, China, Vietnam și Filipine. Flota companiei aeriene este formată din avioane Boeing 737-800 și 737-900ER și oferă o gamă largă de servicii pasagerilor, inclusiv mese în timpul zborului, divertisment și Wi-Fi. T'way Air se concentrează pe siguranță și a primit mai multe premii pentru performanța la timp și pentru serviciul pentru clienți. Compania aeriană își propune să ofere clienților opțiuni de călătorie cu avionul la prețuri accesibile, menținând în același timp standarde înalte de calitate și siguranță.
Nagoya City la Takamatsu Emisii de CO2 prin Zbor
Putem îmbunătăți ceva?