- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centru de ajutor
- Contul meu
- Deconectați-vă
Zbor Okayama - Toyama-shi prețuri de la 1.664,64 lei
Okayama la Toyama-shi cu zborul
Călătoria de la Okayama la Toyama-shi cu zborul este de 372,82 km și durează 16 ore 9 min.. Există 71 conexiuni pe zi, cu prima plecare la orele 00:30 și ultima la 23:55. Este posibil să călătoriți de la Okayama la Toyama-shi cu zbor pentru doar 1.664,64 lei sau până la 5.859,48 lei. Cel mai bun preț pentru această călătorie este 1.664,64 lei.
Cel mai mic pret | 1.664,64 lei |
Durata călătoriei | 16 ore 9 min. |
Conexiune pe zi | 71 |
Cel mai mic pret | 1.664,64 lei |
Cel mai mare preț | 5.859,48 lei |
Prima Plecare | 00:30 |
Ultima Plecare | 23:55 |
Distanţă | 372,82 km |
Plecare | Okayama |
Sosire | Toyama-shi |
Transportatori | ANA, Skymark AirlinesDetalii |
Rezervă în avans și economisește.
Dacă căutați cea mai bună ofertă pentru călătoria dvs. de la Okayama la Toyama-shi, rezervarea biletelor de tren în avans este un mod excelent de a economisi bani, dar țineți cont că biletele în avans de obicei nu sunt disponibile decât cu 3 luni înainte de data călătoriei dvs.
Rămâi flexibil cu timpul tău de călătorie și explorează călătoriile în afara orelor de vârf.
Planificarea călătoriilor tale în afara orelor de vârf nu doar că înseamnă că vei putea evita aglomerația, dar te poate ajuta și să economisești bani. Fiind flexibil cu programul tău și luând în considerare rute sau orare alternative va avea un impact semnificativ asupra sumei de bani pe care o cheltuiești pentru a ajunge de la Okayama la Toyama-shi.
Verifică întotdeauna ofertele speciale
Verificarea celor mai recente oferte vă poate ajuta să economisiți o mulțime de bani. Asigură-te să dedici timp suficient pentru a căuta și a compara prețurile pentru a primi cea mai bună ofertă pe bilet. Profită de tarife speciale pentru copii, tineri și seniori, precum și de reduceri pentru grupuri.
Deblochează potențialul trenurilor mai lente sau al trenurilor de legătură.
Dacă plănuiești o excursie cu un orar flexibil, de ce să nu optezi pentru traseul pitoresc? Luând trenuri mai lente sau cu mai multe conectiuni, s-ar putea să economisești bani la bilet - cu siguranță merită luat în considerare dacă se încadrează în programul tău.
Cel mai bun moment pentru a rezerva bilete de avion ieftine de la Okayama la Toyama-shi
Cele mai ieftine bilete de avion Okayama - Toyama-shi pot fi găsite până la 338,87 lei dacă aveți noroc sau 450,90 lei în medie. Cel mai scump bilet poate costa până la 788,95 lei.
Găsiți cea mai bună zi pentru a călători la Toyama-shi cu avionul
Când călătoriți cu avionul către Toyama-shi, dacă doriți să evitați aglomerația, puteți verifica cât de des călătoresc clienții noștri în următoarele 30 de zile folosind graficul de mai jos. În medie, orele de vârf pentru călătorie sunt între 6:30 și 9:00 dimineața sau între 16:00 și 19:00 seara. Vă rugăm să țineți cont de acest lucru atunci când călătoriți la punctul dvs. de plecare, deoarece este posibil să aveți nevoie de ceva timp suplimentar pentru a ajunge, în special în orașele mari!
Transportatorii pe această rută
Aflați mai multe despre transportatorii de pe această rută.
Air Do este o companie aeriană japoneză care operează zboruri interne în Japonia. Compania aeriană a fost înființată în 1996 și are sediul în Sapporo, Hokkaido. Air Do operează o flotă de avioane Boeing 737 și deservește destinații precum Tokyo, Osaka și Fukuoka. Numele companiei aeriene este derivat din dialectul Hokkaido, unde „aer” înseamnă „dragoste” și „do” înseamnă „cale”. Air Do își propune să ofere o experiență de călătorie confortabilă și convenabilă pentru pasagerii săi, cu accent pe siguranță și fiabilitate. Compania aeriană oferă, de asemenea, un program de călători frecvent numit „Mileage Do” pentru clienții săi fideli.
Asiana Airlines este o companie aeriană sud-coreeană care a fost fondată în 1988. Oferă atât zboruri interne, cât și internaționale către peste 90 de destinații din Asia, Europa, America de Nord și Oceania. Asiana Airlines este membră a Star Alliance, care este cea mai mare alianță de companii aeriene din lume. Compania aeriană a câștigat numeroase premii pentru serviciile sale, inclusiv ratingul Skytrax de 5 stele timp de 12 ani consecutiv. Asiana Airlines este cunoscută pentru locurile sale confortabile, divertismentul în zbor și mesele de înaltă calitate. Compania aeriană oferă, de asemenea, un program de călători frecvent numit Asiana Club, care permite membrilor să câștige și să răscumpere mile pentru zboruri, upgrade-uri și alte beneficii.
Japan Airlines (JAL) este compania aeriană de pavilion a Japoniei, cu sediul în Tokyo. A fost fondată în 1951 și operează o flotă de peste 170 de aeronave, deservind 92 de destinații în 20 de țări. JAL este membru al alianței companiilor aeriene Oneworld și are acorduri de partajare a codului cu alte câteva companii aeriene. Compania aeriană oferă o gamă largă de clase, inclusiv primul, business, premium economic și economic. JAL a câștigat numeroase premii pentru serviciile sale, inclusiv a fost numită de către Skytrax Cel mai bun loc de avion din clasa economică și cel mai bun loc de clasă economică din lume în 2019. Compania aeriană este dedicată durabilității și a implementat diverse inițiative pentru a-și reduce impactul asupra mediului.
Korean Air este cea mai mare companie aeriană și transportator de pavilion din Coreea de Sud, cu sediul în Seul. Operează o rețea vastă de zboruri interne și internaționale către peste 125 de destinații din 43 de țări. Compania aeriană este membru fondator al alianței SkyTeam și are acorduri de partajare a codului cu alte câteva companii aeriene. Korean Air oferă o gamă largă de clase de cabină, inclusiv First Class, Prestige Class (Business Class) și Economy Class și oferă diverse servicii în timpul zborului, cum ar fi divertisment, mese și cumpărături duty-free. Compania aeriană a câștigat numeroase premii pentru calitatea serviciilor, siguranța și inițiativele de sustenabilitate.
Skymark Airlines este o companie aeriană japoneză low-cost cu sediul în Tokyo. A fost fondată în 1996 și operează zboruri interne în Japonia. Skymark Airlines are o flotă de avioane Airbus A330 și Boeing 737 și deservește destinații precum Sapporo, Fukuoka, Okinawa și Kagoshima. Compania aeriană oferă o gamă largă de opțiuni tarifare, inclusiv economic de bază și economie premium, și are un program de călători frecvent numit Skymark Smile Club. Skymark Airlines s-a confruntat cu dificultăți financiare în trecut, inclusiv falimentul în 2015, dar de atunci s-a restructurat și continuă să opereze ca transportator cu buget redus în Japonia.
Spring Airlines este o companie aeriană low-cost cu sediul în Shanghai, China. A fost fondată în 2004 și operează atât zboruri interne, cât și internaționale către destinații din Asia. Flota companiei aeriene este formată din aeronave Airbus A320 și are reputația de a oferi tarife accesibile și servicii fără preturi. Spring Airlines pune un accent puternic pe tehnologie și inovație, cu funcții precum check-in online și cartele de îmbarcare mobile. Compania aeriană a câștigat mai multe premii pentru serviciul său, inclusiv premiul „Cel mai bun transportator low-cost” la World Airline Awards 2019.
Okayama la Toyama-shi Emisii de CO2 prin Zbor
Putem îmbunătăți ceva?