- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centru de ajutor
- Contul meu
- Deconectați-vă
Zbor Vladivostok - Chita prețuri de la 1.032,63 lei
Vladivostok la Chita cu zborul
Călătoria de la Vladivostok la Chita cu zborul este de 1.692,62 km și durează 27 ore 52 min.. Există 15 conexiuni pe zi, cu prima plecare la orele 01:25 și ultima la 23:10. Este posibil să călătoriți de la Vladivostok la Chita cu zbor pentru doar 1.032,63 lei sau până la 8.206,35 lei. Cel mai bun preț pentru această călătorie este 1.032,63 lei.
Cel mai mic pret | 1.032,63 lei |
Durata călătoriei | 27 ore 52 min. |
Conexiune pe zi | 15 |
Cel mai mic pret | 1.032,63 lei |
Cel mai mare preț | 8.206,35 lei |
Prima Plecare | 01:25 |
Ultima Plecare | 23:10 |
Distanţă | 1.692,62 km |
Plecare | Vladivostok |
Sosire | Chita |
Transportatori | IrAero, China SouthernDetalii |
Rezervă în avans și economisește.
Dacă căutați cea mai bună ofertă pentru călătoria dvs. de la Vladivostok la Chita, rezervarea biletelor de tren în avans este un mod excelent de a economisi bani, dar țineți cont că biletele în avans de obicei nu sunt disponibile decât cu 3 luni înainte de data călătoriei dvs.
Rămâi flexibil cu timpul tău de călătorie și explorează călătoriile în afara orelor de vârf.
Planificarea călătoriilor tale în afara orelor de vârf nu doar că înseamnă că vei putea evita aglomerația, dar te poate ajuta și să economisești bani. Fiind flexibil cu programul tău și luând în considerare rute sau orare alternative va avea un impact semnificativ asupra sumei de bani pe care o cheltuiești pentru a ajunge de la Vladivostok la Chita.
Verifică întotdeauna ofertele speciale
Verificarea celor mai recente oferte vă poate ajuta să economisiți o mulțime de bani. Asigură-te să dedici timp suficient pentru a căuta și a compara prețurile pentru a primi cea mai bună ofertă pe bilet. Profită de tarife speciale pentru copii, tineri și seniori, precum și de reduceri pentru grupuri.
Deblochează potențialul trenurilor mai lente sau al trenurilor de legătură.
Dacă plănuiești o excursie cu un orar flexibil, de ce să nu optezi pentru traseul pitoresc? Luând trenuri mai lente sau cu mai multe conectiuni, s-ar putea să economisești bani la bilet - cu siguranță merită luat în considerare dacă se încadrează în programul tău.
Cel mai bun moment pentru a rezerva bilete de avion ieftine de la Vladivostok la Chita
Cele mai ieftine bilete de avion Vladivostok - Chita pot fi găsite până la 414,85 lei dacă aveți noroc sau 3.998,81 lei în medie. Cel mai scump bilet poate costa până la 16.150,01 lei.
Găsiți cea mai bună zi pentru a călători la Chita cu avionul
Când călătoriți cu avionul către Chita, dacă doriți să evitați aglomerația, puteți verifica cât de des călătoresc clienții noștri în următoarele 30 de zile folosind graficul de mai jos. În medie, orele de vârf pentru călătorie sunt între 6:30 și 9:00 dimineața sau între 16:00 și 19:00 seara. Vă rugăm să țineți cont de acest lucru atunci când călătoriți la punctul dvs. de plecare, deoarece este posibil să aveți nevoie de ceva timp suplimentar pentru a ajunge, în special în orașele mari!
Transportatorii pe această rută
Aflați mai multe despre transportatorii de pe această rută.
Air China este compania aeriană transportatoare de pavilion a Republicii Populare Chineze. A fost fondată în 1988 și are sediul în Beijing. Compania aeriană operează o flotă de peste 400 de aeronave și deservește peste 200 de destinații din întreaga lume. Air China este membră a Star Alliance, care este cea mai mare alianță de companii aeriene din lume. Compania aeriană oferă o gamă largă de servicii, inclusiv transportul de pasageri și mărfuri, precum și întreținerea aeronavelor și handling la sol. Air China se angajează să ofere clienților săi călătorii aeriene sigure, fiabile și confortabile și a câștigat numeroase premii pentru serviciile și performanța sa.
Korean Air este cea mai mare companie aeriană și transportator de pavilion din Coreea de Sud, cu sediul în Seul. Operează o rețea vastă de zboruri interne și internaționale către peste 125 de destinații din 43 de țări. Compania aeriană este membru fondator al alianței SkyTeam și are acorduri de partajare a codului cu alte câteva companii aeriene. Korean Air oferă o gamă largă de clase de cabină, inclusiv First Class, Prestige Class (Business Class) și Economy Class și oferă diverse servicii în timpul zborului, cum ar fi divertisment, mese și cumpărături duty-free. Compania aeriană a câștigat numeroase premii pentru calitatea serviciilor, siguranța și inițiativele de sustenabilitate.
Yakutia Airlines este o companie aeriană rusă cu sediul în Yakutsk, capitala Republicii Sakha. A fost fondată în 2002 și operează zboruri interne și internaționale către destinații din Rusia, Asia și Europa. Compania aeriană are o flotă de avioane moderne, inclusiv Boeing 737 și Sukhoi Superjet 100, și oferă o gamă largă de servicii pasagerilor săi, inclusiv mese în timpul zborului, divertisment și Wi-Fi. Yakutia Airlines este cunoscută pentru angajamentul său față de siguranță și a primit mai multe premii pentru standardele sale înalte în acest domeniu. Compania aeriană sprijină, de asemenea, comunitățile locale din Republica Sakha prin diverse inițiative sociale și de mediu.
Vladivostok la Chita Emisii de CO2 prin Zbor
Putem îmbunătăți ceva?